Tuesday 17 January 2017

En Iyi Forex Sirketi Hangisi

Bu konu bal altnda amacmz, Devisen firmalarn daha nce denemi, ilem yapm arkadalarn, deneyimlerini ve tecrbelerini bizlere samimi bir ekilde aktarmalarn salamaktr. Bilgilerini aktaracak ziyaretcilerimizin vicdanna tagal olarak samimi bilgiler vereceini umuyoruz. Milletimizi Yani kendi vatandamz olumlu olumsuz karlaacak durumlar ncesinde bilgilendirmek ihr vicdan sahibi insann GREVI olduunu dnyoruz. Gnderen Editor zaman: 14.22 Etiketler: bu firmadan memnunum, dolandrc Forex irketleri, gvenilir Forex firmalar hangileridir, gvenilmez Forex firmalar hangisidir, param ekebiliyorum, param ekemedim Bu Haber le lgili Dier Haberler vala ben 1 aylk aratrma sonucunda AvaFX sitesine kayt oldum yine 1 aylk Demo hesap zerinde ilemler yapp ok fazla bilgim olmamasna ve eitimsiz olmama echte hesap ramen atm 100 ile baladm 2 GNDE eridi gitti. Bu seferde Stunden yaptm 100 rn az olduunu bundan dolay ilem yapamadm dnerek bu seferde 150 yatrdm tekrar ansm denedim uan 78 var :) buda erimez in. Diyorum devam ediyorum bakalm ne olacak sonu. Paypal ile para gnderdim. Para yatrma ve ilem yapma konusunda bir sknt gremedim bakiyemin erimesinide kendi hatam ve eitimsiz olduuma dayandryorum. Imdi merak ettiim para ekme konusu ama konuma daha gelemedim nk bakiyem hi ykselmedi hep eksildi. Bukuda deneyimi olan arkadalardan bilgi vermelerini bekliyorum. Yalnz unu iyi anladm ki ilk Bata insana ok basit gibi geliyor Demo hesapta da ok rahat davranyorsun fakat gerekhesapta ayn psikolojide hareket edemiyorsun vede az parayla yaplacak i deil iyi bir eitim aldktan sonra ve doru arac kurumu bulduktan sonra maddi durumda rahat bir insan Sanz eer en az 500 - 1000 gibi bir parayla girilmesi daha doru olur kanaatindyim. Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen. Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten. BB-Code ist an. Guvenilirforex. netanasayfa. html Baustelle irket seiminde ok yararl, tavsiye ederim. Oziwan verdigin internet sutfasi icin cok tesekkurler cok yardimci oldu FX Oro39yla alyorum. Kaldra 1: 400, srekli telefon destei veriyorlar. Pozisyon telefoniyen ap kapyorum. Profil atra arayp 40dk bilgi verdiler. Ne zaman istesem alayorlar. Ok ilgili ve bana ok kazan saladlar. Herkese neririm. Fxoro Avra ​​Birliine kaytl bir irket buldum. Ok ok iyiler ve srekli arayp bilgi aktaryorlar. 40dk eitim verdiler ilk gn. Demo hesaplar var. Yatrmm arttk sonra bonus veriyorlar. saylerinde ooook para kazandm: D ben gcm forexe girdim ve 1 ay iinde 55000dolar batrdm..insana birey retmeden, hemen avlyorlar..sonrada biraz daha para ykeyin mant. Sonu zararhemen hesab kapatyorlar. Vs. Hi gvenmeyinn Ich weiß nicht, wie endd up hier, aber ich dachte, das war großartig. Ich on39t wissen, wer Sie sind, aber auf jeden Fall Sie zu einem berühmten Blogger gehen, wenn Sie nicht bereits) Prost Thnks sind fr one39s wunderbar Posting ich ziemlich es genossen lesen, können Sie ein großer Autor sein. Ich werde sicher, dass Sie Ihr Blog zu bookmark und wird später wieder im Leben kommen. Ich möchte Sie ermutigen, Ihre großen Beiträge weiterhin, haben einen schönen Nachmittag Besuchen Sie auch meine Blog-Post für immer leben oli argumnt. Kep up th mazng Aufwand. Dieses Design s Sektaul Yu definitel wissen, wie ein Leser amued zu halten. Zwischen yu t nd yu vides, ich fast bewegte sich zu tart m auf blg (gut, almot. HaHa) Wndeful Job. Ich eally liebte, was yu ha t s, ein mehr als das, ho ou pisted es. T col Großer Blog yu haben hee aber ich wünsche jetzt, wenn ou von irgendwelchen Gemeinschaftsforen wußte, die cver die gleichen Themen disussed hier I39d wirklich lieben, ein Teil der Gruppe zu sein, in der ich Feed-back von anderen erfahrenen Einzelpersonen erhalten kann, die das teilen Gleichen Interesse. Wenn Sie irgendwelche Vorschläge haben, lass es mich wissen. Segnen Sie, warum peole noch Gebrauch zu den roten Nachrichtenbildern machen, wenn in dieser technologischen Welt th whol Sache i exitng n Netz Tday, ging ich zum Strand mit m kd. Ich fand Meer Hölle und gav es zu meinem 4 ar alten dughter und sagte, quotYou kann das Meer hören, wenn Sie dies zu Ihrem ear. quot Sie plce die Schale zu ihrem ea und schrie. Dort war ein Einsiedlerhaus drin und es drückte ihr Ohr. Sh will nie zu gehen bc LoL Ich weiß, thi i ntirely off Thema, aber ich hatte zu sagen, jemand Eine outtanding shar Ich habe ert thi auf eine coworke ho wa Durchführung ein wenig Homwo auf diesem. Ein er kaufte mir tatsächlich Abendessen wegen der fct tht fand ich es für ihn. Lol. So lassen Sie mich rord thi. . Vielen Dank für th Mel. Aber eah, thans f bis die Zeit, um über dieses ubject hier auf yur Internet sitzen zu sprechen. Ich weiß nicht, warum ich hier bin. Ich weiß nicht, wer Sie sind aber auf jeden Fall gehen Sie zu einem bekannten Blogger, wenn Sie aren39t lready. Excllent itms von ou, Mann. 39ve erinnern sich Ihre Sachen vor und you39r gerade extemely ecellent. Ich wirklich wie wht Sie haben erwerben rght hier, certinly lke was yu39re Angabe und die Art und Weise, durch die Sie es behaupten. Sie machen es unterhaltsam und Sie kümmern sich weiterhin um es klug zu bleiben. Ich kann nicht mehr von dir lernen. Dies ist actully trrific st. Nizza blg hier Auch unsere ebite lädt bis fst Welchen Host Sie uing Kann ich Ihre Affilat Link zu Ihnen heißen Ich wünsche meine ebsite geladen wie schnell s ours ll Nachdem ich initiall kommentierte ich eem zu hae klicken Sie auf die--Tag m wenn neu Kommentare sind ded - Checkbox ein nein jedes Mal, wenn ein Kommentar dded Ich bekomme vier E-Mails mit dem gleichen Commnt. Vielleicht thr ist ein Esy-Methode, die Sie ein rmove mich aus tht ervice Alo besuchen Sie meine Web-Blog Aloe veything ist sehr offen mit einer klaren eplanatin der Herausforderungen. Es w definitely informtive. Ihr sit ver nützlich. Vielen Dank für den Austausch von Retty Dies war ein reall wnderful Artikel. Thnks für rovidng dieses info. Gretings fom Los ngel 39m gelangweilt zu Tode bei der Arbeit, damit ich beschlossen, überprüfen Sie Ihr Blog auf meinem iPhone während der Mittagspause. Ich liebe die Informationen, die Sie hier präsentieren und can39t warten t nehmen ein Klo, wenn Sie nach Hause kommen. I39m überrascht, wie schnell Ihr Blog auf meinem Handy geladen. I39m nicht einmal mit WIFI, nur 3G. Wie auch immer, fantastische Website Petty seine war ein wirklich wunderbarer Artikel. Hanks für die Bereitstellung dieser Informationen. Objektiv lke unsere Web-ste, aber ou müssen tst th Spellng auf mehrere unserer ost. Irgendwelche von thm sind mit den Rechtschreibungproblemen weit verbreitet und ich fnd es sehr lästig, die eality zu bilden, dann gan I39ll sicher wieder kommen wieder. Hölle, ich ead yur Blogs aly. Sie humoristisch tyle ich witzig, eep es oben Hallo, ich thnk dieses ist eine große st. Stumbledupon es) werde wieder besuchen sin bok-mared es. Geld und freem ist der grösste Weg t chang, können Sie reich und ontnue zu guie anderen Menschen. Er hat einen unglaublichen Job. Ich krank definitiv digg es und prsonally meinen Freunden empfehlen. I39m zuversichtlich, sie werden von dieser Website profitiert werden. Vielen Dank. 39ve nur auf der Suche nach Informationen zu diesem Thema für eine lange Zeit und Ihre ist die beste, die ich bisher auf so weit gekommen. Aber was in Bezug auf die Schlussfolgerung Sind Sie sicher, über die Quelle Haben Sie einen Blick auf meine Homepage - aloes für immer I39m gegangen, um meinen kleinen Bruder zu vermitteln, dass er auch einen Besuch dieser Website regelmäßig zu besuchen, um von den meisten up Neuigkeiten. Gute ay ich bin so begeistert Ich fand Ihre Blog-Seite, ich wirklich finanzieren Sie durch acident, während ich auf Askjeeve für etwas anderes, Nonetheles war hier nw nd würde nur gerne sa chers für eine wunderbare Post und eine rundum spannende blg (Ich liebe auch die thmedign), ich don39t haben Zeit, um alles über die ganze Zeit zu sehen, aber ich habe es Bookmarks und auch in Ihrem RSS-Feeds, so dass, wenn ich Zeit habe, werde ich zurück sein, um mehr zu lesen, Bitte halten Sie Die große Arbeit. Wht39s bis zu jedem, it39s reall ein angenehm für mich zu vsit dieses Web sitzen, es const von mportnt Information. Don39t noch wissen, wie ich hier oben, aber ich dachte, dass diese Einreichung war einmal gut. Ich weiß nicht, wer Sie sein könnten, aber auf jeden Fall gehen Sie zu einem berühmten Blogger, wenn Sie aren39t bereits. Chrs Auch vst mein Web-Blog - für immer I sehr Zeit emaled dieses wbpage Pfosten pge zu ll mein frnds, weil, wenn lke zu ead es aftrwar meine Teufel auch. Fühlen Sie sich frei zu surfen t meine Web-Blg Aloe Vera Hallo Jemand in meinem Myspace grou gemeinsamen ths Website mit uns so kam ich zu check it out. I39m definitiv liebe die Informationen. I39m bok-mkng und ll tweeting dieses t meine followes Exctional Blog und großer Entwurf ein stle. Ich lese diesen Beitrag vollständig auf Th Thema der Differenz der neuesten n vorangegangenen Technologien, it39s awesome Artikel. Sehr großer Topf. Ich stumbl auf Ihrem Weblog ein wihed zu sagen, dass hv wirklich lved Surfen ound Ihr Blog pts. In jedem Fall 39ll abonnieren Sie Ihre rss feed und I39m hpng Sie rit noch einmal ver Sohn Feel fre t urf auf meiner Homepage - für immer lebenden HI knw das ist Verwandtschaft von tpc aber ich war ndeing, wenn u wusste, ob ich ein aptha-Plugin zu finden Fr meine mment Form I39m mit dem gleichen Blog-Plattform wie Ihre und I39m hängen Ärger fining ne hanks a lt Nachdem Rea dieses dachte ich, es war v enlghtening. Ich aprecate Sie verbringen etwas Zeit und Energie, um diesen Inhalt zu züchten. Noch einmal finde ich persönlich eine signifikante Menge an Zeit, die sowohl eaing nd leaing Kommentare. Aber so, was, es war es immer noch wert Nur wünschen, um Ihre artcle s surisng. Er clenss auf Ihrem Beitrag ist implizit nett n kann ich davon ausgehen, ou39re kenntnisreich zu diesem Thema. Nun mit Ihrer Erlaubnis lassen Sie mich Ihre Futter zu kuppeln, um mit der bevorstehenden Post aktualisiert. Vielen Dank eine Million und bitte weitermachen die erfreuliche Arbeit. Frends, gute Post und gute Drängen kommentiert an diesem Ort, ich bin tatsächlich genießen b diese. Wite eine lev respne wheneve ich epeiall enoy post auf ite oder ich habe etwas, um die converston hinzufügen. In der Regel t39s ausgelöst durch das Feuer in der Post, die ich gelesen habe. Und auf diesem Beitrag quotG65533VENLR VEYA G65533VENLMEZ FOREX FRMALARIquot. Ich war genug bewegt, um einen Gedanken fallen zu lassen) Ich habe 2 Fragen für Sie, wenn it39s y. Es bedeutet mir o tut es lok lik einige der Kommentare lk lk links von Gehirn ead sto :-P Und, wenn Sie r Postng auf anderen Oial-Website, möchte ich Sie follo. Können Sie eine lst alle f Ihre scial Seiten wie yu Facebok Alter, ttter Gebühr oder linedin pfile mgnificent Punkt zusammen, haben Sie einfach ein Logo n Leser gewonnen. Wht coul Sie suggst stoßen ur vor, dass Sie einige dys im ast Jede bestimmte bir Forex irketinin gvenilir olup olmadn nerden anlarz sitemde anlattm arkadalar Forex firmalar hakknda yeterli Bilgi sahibi deilseniz firmalarn Detaylar incelemeleri iin forexsirketleritr gemacht sayfasn ziyaret ediniz. Borsadaki Yeni dalgalanmalarla birlikte bir eylerin olacan anladm en ok kazananlarn hareketlerini izledim 1 gece inanlmaz bir para kazandm hareket izlemeyi sadece tek forex irketi yapyor Borsadaki Yeni dalgalanmalarla birlikte bir eylerin olacan anladm en ok kazananlarn hareketlerini izledim 1 gece inanlmaz bir para kazandm hareket izlemeyi sadece tek forex irketi yapyor bende gcm forexte baladm kaybettirme zerine kurulu bir irket 1 ayda 7,000 dolar verdim. daha ok daha ok para yatr diyorlar baka biey demiyorlar, hallo bir yardm beklemeyin yok zaten. Dier firmalar bilmiyom eminim pek farklar yoktur ama gcm yi iii rendim sakn sakn bulamayn uzak Durun xtb39de Demo hesap atm..hafta banda 100.000 TL para veriyorlar 1 hafta iinde 240.000 yaptm, akas eitim almadm ve piyasalara Uzun zamandan beri ilgim var. Gerek hesap atm ama maddi durumdan dolay yatrm yapamadm Henz, kendimi o kadar gveniyorum ki param olsa hemen balayacam umarm kaybetmem .. Bende ilem yaptm referans fx de ben byle dolandrc firma grmedim ayrca verbreiten tutar en yksek firma bu ne gittim yerin de grdm KCK bir yer resmen insanlar kandiriyorlar uzmanlar 5 Abs etmez hicbirsey bilmiyorlar ya parann ​​yatiriyorsun sonras Allaha emanet gitti BTN param yaaaa bir de kampanya diye milleti kandiriyorlar Yorum Gnder Hakkımızda Forex hakknda bilgi vermek ve almak amal atm bu sitede sizlere Forex Nedir. Forex Nasl Oynanr. Forex lemleri Forex pular Forex Terimleri Forex Szl Gibi konu balklar altnda sizlerin yorumlarna aacam Konular, sizlerin yorumlarnzla pekitirerek byk bir Bilgi paylam platformu haline getirmeyi amaladm. Sizlerinde katlmlaryla umarm amalanan seviyeye uläres imdiden teekkrler. ELM BAZI KONU BALIKLARI DE SON GNDERLEN YORUMLAR ToplistlerEn yi 10 Forex irketi Forex ilemlerinde arac kurumlarn bezahlen olduka byktr. lemleri zamannda gerekletiren, yatrmcsn koruyan ve gerektii ekilde bilgilendiren, doru yatrm tavsiyelerinde bulunan bir arac kurum ile Almay kim istemez ki Bu listemizde Sizler iin Forex piyasasnda yer alan en iyi arac kurumlar derledik. ........................................... te Forex ilemlerinde alabileceiniz en iyi 10 forex irketi NICHT: Tm irketlerin maksimum Kaldra oran 1: 100, Scalping serbest ve Expert Advisor (EA) trkedeki adyla uzman Danman hepsinde var. Gerek hesabn ap Devisen Devisen Währungsrechner Devisen Währungsrechner Devisen Währungsrechner Devisen Währungsrechner 2002 ylnda Polonya8217da Kurulan XTB, lkemizde X Handelsvermittler Menkul Deerler A. adyla Junge gstermektedir. Dou Avrupa8217nn und byk arac von kurumudur ve birok von Avrupa Birlii lkesinde vonisi bulunmaktadr. Tiraki olan lkelerde ok Saidda dle layk grlen XTB, SPK lisansn 26 nisan 2012 tarihinde almtr. Balangta yatrmanz gereken Minimum tutar: 750 Dolar Scalping: Standart hesapta scalping8217e izin verilmezken dier hesap trlerinde scalping serbesttir. Faizsiz ilem: Yok Desteklenen Plattenspieler: MetaTrader 4, xTAB, xStation ve xMobile Arac Kurum Hakkndaki Yorumlar 8211 Tavsiye ederim. Tauschen Sie oranlari acisindan Turkiye8217de daha iyisini bulamadim. Dunya capinda bile en iyilerden. Para cekme fax ile falan degil, 15dk8217dd ucretsiz olarak bankaniza gonderiyorlar. Yalniz saat 15: 308217a kadar para çekme islemlerinin yapilabilmesi rahatsiz edici. Islem girerken 1-2 kere sorun yasadim, bunun disinda bir sorun yasamadim. Spread8217ler piyasa ortalamasinda. Musteri temsilcileri ilgili. 8211 Arkadalar sabit spreadde garantili stoplos von diyorlar fakat von dikkat edin derim. nk Veri saatine 10 dakika nce StopLos seviyesini ilk Bata 30 Pip yaptlar sonra ise 50 Pip (500 Punkte) kadar kardlar sizi ileme sokmuyorlar eurusd paritesnin komisyonu normalde 1,6 olup Veri saatine 10 dakika Kala 5 Pip yapyorlar nedense beni engellediler. Bu sefer Deiche Verbreitung getim bu sefer ki ilk balarda kar ettim. Ihre zaman ki ileme girdim .2,9 Pip olan und fazla almayan olan parite bu sefer 10 Pipe kt. Ok dikkat edin derim. ALB Menkul Deerler Trkiye8217nin Yeni Arac Kurumlarndan Olan ALB Menkul Deerler, mteri memnuniyeti Odakl Almasnn Meyvelerini ksa Srede Alm Gibi Grnyor. Mteri portfyn ksa srede von terek bir geliim gsteren firma, SPK lisansn 14 aralk 2012 tarihinde almtr. Balangta yatrmanz gereken Minimum tutar: 50 Dolar Desteklenen Platformlar: MetaTrader 4 Arac Kurum Hakkndaki Yorumlar 8211 5-6 aydr alb8217de ilem yapyorum u ana kadar bir Problem yaamadm herhangi, gayet memnunum, para yatrdmda birka dakikada para yatyor, para ekmediim iin yatrlma HZN bilmiyorum, ben orta ve Uzun vade yatrm amal kullanyorum forexi ksa vadede ne olacan pek tahmin edemedim bugne kadar, hesabm swapsz olduu iin eurusd ons ve ALTN ilemlerimden dolay Swap almyorlar, pozisyonunmu istediim kadar ak tutabiliyorum bylece Uzun sreli yatrm yapabiliyorum. Trk liras iin tama maliyetleri lange ve kurze Aras en adaletli Kurum bence bu firma Verbreitung aralklar da gayet makul derecede. 8211 Piyasa hzlandnda donmalar oluyor.2-3 dakika Veri alamadm zaman oldu. Zararda ettim bu yzden. Aradm kabulde ettiler sistemde sorun yaadklarn sylediler. Bununla ilgili ekran fotoraflarnda ektim. Syledikleriyle yaptklar birbirini hallo tutmuyor. Ben burada hesap Atma Piman oldum. 8211 Arkadalar Albemerkel de kar etmeye baladm. Sabit Spreadde ilem yapyordum sizi Übersetzung Dinamik deiken Spreadde alyoruz dedi. Itiraz ettim benden habersiz mutabk olmadm konuda hesabm deitiremezsiniz diye maalesef dinlemediler beni dinamik sprede geirdiler bende param ektim. Sizi 5 ile ile ye ile ile ile ile ile ile ile ile ile ile ile ile............................. Ntegral Menkul Deerler Hisse Senatei lemleri, Aa Sa, Kredili lemler, Vob ve Devisenrechner Währungsrechner Devisen Währungsrechner Währungsrechner US-Dollar. Forex SPK lisansn 1 mart 2012 tarihinde alan irketin Geschlecht mdrl stabul Maslak8217taki Frühling Giz Plaza8217da bulunmaktadr. Balangta yatrmanz gereken Minimum tutar: 0 Desteklenen Platformlar: Meta Trader 4, ntegral Pro, Web Trader, arkadaslar Sirix Trader Arac Kurum Hakkndaki Yorumlar 8211 Yatirimci INTEGRAL Menkul üzerinden 1 hafta Demo Uygulaması kullandim. Bana telefonda soyledikleri gibi SPREAD oranlari DEMO suresince 6 Pip idi. Akabinde gercek hesabi actim. Ve islem yapmaya basladim. 2. islemde Gordum ki daha önceden bana mesai Saatleri icinde kesinlikle sabit dedikleri USDTRY Ausbreitung orani6 yerine 19 pip e yukselmis pip. (Bu arada islem saati 15.50 sali gunu) ve ben de bu orandan fark etmeden islem yapmisim. Ayni anda donu DEMO hesabima baktim oradaki oran dedikleri gibi 6 pip8230 Hänsel sikayet mektubu yazdim verdikleri cevap olusan zarar Größe aittir oldu. (Kendilerine verbreiten farkindan dolayi olusan zararimi istiyorum demistim 8230 Yatirimci arkadaslar ayni Duruma dusmemeniz icin sizleri onemle uyariyorum. 8211 Bir buuk yldr Integral de forex ilemleri yapyorum. Yaklak 6000 usd kaybetmiimdir. Artk ilem yapmyorum ancak kazandm gnler de ok oldu kaybetmem tamamen kendimden kaynakl hatalardandandr, zamansz ileme girmek, laf olsun diye ilem yapmak vs. Ancak para Ekme, yatrma taleplerimde hallo bir Problem yaamadm, Analiz blmyle de istediim zaman arayp Bilgi aldm saolsunlar ilgilendiler, sorumalar cevapladlar. Kaybettim ama tamamen kendi isteimle olutuu iin kimseyi sulamayacam. Forex de ilem yapmak isteyenlere bu firmay nerebilirim. GCM Menkul Kymetler A .., Trkiye sermaye Piyasalarnda finansal araclk hizmetleri iinde zellikle kaldral alm SATM ilemlerinde (Forex) alannda lider Olma misyonunu benimseyerek yola kan, 29 Milyon TL. denmi z sermayesi ve dnya standartlarndaki Teknolojik altyapsyla SPK Tebliinin tm Gereklerini yerine getirerek lissans belgesini alm bir arac kurumdur. Balangta yatrmanz gereken Minimum tutar: 100 Dolar Desteklenen Platformlar: MetaTrader 4, Sirix Trader Arac Kurum Hakkndaki Yorumlar 8211 Swap, Verbreiten vs. konusunda ilem stratejilerinize gre deiken durumlar sz konusu olduu iin firmalarn bu zelliklerini karlatrarak karar vermek daha salkl olur. Ayrca unu da unutmamak gerek: esnaf Mantyla dndnzde ihr mteriye ayn ilgiyi gstermek ve gzellik yapmak falan yapmzda var tamam ama giderek profesyonelleen (maddileen) bu tr piyasalarda ihr mteriye ayn ilginin gsterilmesini beklemek Saum saflk olur hem de hayal krkl yaratr sonra da daa ksersiniz haberi olmaz Yani Adamlar eitli hesap tiplerini siz kendinizi iyi hissedin diye atrmyorlar herhalde Uyank ve sonra Mutlu olmanz yrekten diliyorum hepimiz aynyz Gcmforex ile ilgili de unlar syleyebilirim: lk tantm firma ve deneme amal kk apta yatrm yaptm ama ciddi yatrm iin incelemelerim devam ediyor. Enstrman asndan hemen hemen en iyi dzeyde. Lem platformu ve zellikle Web-Händler (baz teknik aksaklklar olsa da, dierlerine gre ok daha gelimi) konusunda, incelediklerim arasnda en iyisi. Mteri hizmetleri grevini (btn firmalarda olduu gibi) yapyor ama yatrm danmanlar konusunda herhangi bir firmadan schmelzend bekleyenler falan varsa salz dklmeden hemen bu piyasadan uzaklasn. Yatrlan für ksa srede hesabnza geiyor, para ekme konusunda da - umarm gvenlik asndan-titiz davranlyor. 8211 swaplar korkun yksek. Bir rnek: 0.01 Los crudeoil saß verdim. Nceleri gnlk -0.05 auswechseln. Birka gn geti Birden 0,01 lota -16 tl austauschen koydular yemin ederim. 0,01 lottan 12 adet crudeoil (Schinken Benzin) satm vard. Sadece bir gnlk swaptan -200 tl ye yakn zarar ettim. Bu forexten kacam pazartesi. Bilginiz olsun. PhillipCapital Menkul Deerler PhillipCapital 1975 ylnda Singapurda kurulmu, bilgi teknolojileri von datm kanallarn von kullanarak byyen von Asyal finansal bir irkettir. PhillipKapital hisse senetleri, vadeli ilemler, deerli metaller, Devisenhandel, kurumsal danmanlk, gayrimenkul yatrm, fon ynetimi, zel sermaye ve varilk ynetimi gibi konularda uzmanlamtr. PhillipCapital ABD, Avustralya, in Dubai, Endonezya, Fransa, Hindistan, Hongkong, ngiltere, Japonya, Kamboya, Malezya, Singapur, Sri Lanka, Tayland und Trkiye8217de faaliyet gstermektedir. Phillip Grubunun Anschrift: Asyada 3500den fazla alan, 900,000den fazla mterisi bulunmaktadr. Z sermaye bykl 1,3 Milyar dolarn zerindedir. PhillipKapitalin dnya zerinde ynetmekte olduu 24 Milyar dolarlk varlk vardr. PhillipCapital, 9 Mär 2012 tarihinde sektrn nde gelen ve en gvenilir von irketlerinden olan von Hak Menkul Kymetleri von satn alarak von Trk Sermaye Piyasalar8217na von giri yapmtr. O dnemden beri mterilerine uluslararas tecrbesini von arkasna alarak kaliteli, hzl ve gvenilir bir hizmet sunmaktadr. Balangta yatrmanz gereken minimal tutar: 0 Faizsiz ilem: Faizsiz ilem PhilipCapital8217in standart hesaplarnda yer almasa von, irketin faizsiz ilem iin zel bir hesab bulunmaktadr. Desteklenen Platformlar: PhillipCapitalFXTrader (MetaTrader 4 tabanl) Arac Kurum Hakkndaki Yorumlar 8211 Spreadleri drdk 8 Parite 1 pips kampanlarna aldanmayn sakn. Fiyat istedigin yerden alp, satmadktan sonra 1 pips olsa neye yarar. Volatilite yksek olduunda ileme girmek yada Ilemi kapatmak iin defalarca deneme yapmanz lazm. LOG lar (gnlk) leri gndermekten bktm. Bir sonu alamadmda. Scalping iin uygun bir kurum deil. altm en kt kurum.16 lkede faaliyet gsteriyoruz, merdiven alt irket deiliz demilerdi szleme imzalamadan. Grdkk nasl irket oldugunuzu. Yolunuz ak olsun.


No comments:

Post a Comment